گرت بیل: طرفدار آرسنال بودم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 493
باردید دیروز : 149
بازدید هفته : 646
بازدید ماه : 493
بازدید سال : 32918
بازدید کلی : 349738

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393
نظرات

گرت بیل

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، گرت بیل بازیکن رئال مادرید اعتراف کرد که در گذشته شدیداً طرفدار آرسنال بوده است.
او در مصاحبه ای مطبوعاتی به سوالات خبرنگار اسپانیایی پاسخ داد. بخشی از این مصاحبه را در زیر می خوانید.

 

کلاس زبان اسپانیایی چطور پیش می رود؟
خب من دو یا سه روز در هفته کلاس اسپانیایی می روم. نسبت به گذشته بیشتر اسپانیایی متوجه می شوم و صحبت می کنم.

 

دلیل علاقه ات به رئال چیست؟
من بازی های رئال را در تلویزیون نگاه می کردم. آنها بازیکنان خیلی خوبی داشتند. همواره در کودکی از تماشای بازی رئال لذت می بردم.

 

بازیکن مورد علاقه ات در رئال که بود؟
زیدان و رونالدو را خیلی دوست داشتم. آن دو فوق العاده بودند.

 

در لیگ برتر انگلیس چطور؟
در انگلیس شدیداً به آرسنال علاقه مند بودم. ولی وقتی رفتم به تاتنهام طبیعی بود که از علاقه ام کم شد. اما من واقعاً برای تیری هانری و پاتریک ویرا احترام زیادی قائل بودم.

 

ظاهراً ورزش های زیادی را امتحان کرده ای. تنیس، راگبی، هاکی، کشتی...
بله! من زیاد ورزش می کردم و از ورزش های مختلف لذت می بردم.

 

آیا همیشه همین قدر سریع بودی؟
بله

 

این شایعه که مبتلا به فتق هستی درست است؟
نه. چنین چیزی درست نیست.

 

اولین بازی خود را برای ولز در 16 سالگی انجام دادی؟
بله. مقابل ترینیداد و توباگو

 

و از روی یک ضربه کاشته گل زدی؟
نه. در آن بازی گل نزدم. در بازی بعد مقابل اسلوونی گل زدم.

 

 

بازیکنان ولز مجبورند برای این تیم بازی کنند؟ یا می توانند انگلستان را انتخاب کنند؟
از انتخاب بین این دو متنفرم. مادربزرگ من اهل انگلیس بود. اما خودم اهل ولز هستم. از پوشیدن پیراهن ولز همیشه احساس غرور کرده ام.

 

تو از ساوت همپتون به تاتنهام رفتی. در مورد این انتقال توضیح بده.
در ابتدا این حس را داشتم که دوستانم را در ساوت همپتون از دست داده ام. آنجا برای ما مانند یک خانه بزرگ بود. پس از آن مجبور بودم به لندن سفر کنم. ابتدا برایم سخت بودم ولی خیلی زود به تاتنهام عادت کردم. روی هم رفته تجربه خوبی برای من بود و در رشد فوتبالی من تأثیر مثبتی داشت.



تعداد بازدید از این مطلب: 709
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود